Reizen kan voor veel mensen stressvol zijn. De grootste stressfactor is de organisatie voor de reis.Denk aan de kans een vlucht te missen, wachten op een luchthaven vanwege vertragingen of annuleringen, een jetlag, rijen bij de paspoortcontrole en het missen van het thuisfront. Allemaal ingrediënten die ervoor kunnen zorgen dat reizigers onaardig doen tegen jou.
Daarom is de ‘Travel friendly, be nice’-campagne gestart. Deze campagne helpt reizigers eraan te denken vriendelijk en respectvol te blijven tegenover jou. Vooral tijdens drukke periodes met mogelijk langere wachttijden.
De tekst ‘Travel friendly, be nice’ wordt sinds de meivakantie op de schermen getoond bij de securitycontrole. Iedere Team Schiphol-medewerker die tijdens zijn of haar werk in aanraking komt met reizigers, ontving daarnaast een button met daarop dezelfde tekst. Draag deze altijd zichtbaar op je bedrijfskleding. Een goede omgang met elkaar is belangrijk, zodat iedereen een fijne ervaring op de luchthaven beleeft. Bedankt voor je inzet en hulp bij het verspreiden van deze belangrijke boodschap.
