Nice to know (you)
De media-afdeling van Schiphol is de aanbieder van advertentiemogelijkheden Royal Schiphol Group. Bedrijven als Chanel, Rituals en AMEX brengen hun merk onder de aandacht van miljoenen mensen via de analoge en digitale schermen van de luchthavens.
Tijdens je stage duik je in de wereld van advertentiemogelijkheden op de luchthaven. Je leert over de waarde van media in het verbinden van merk en doelgroep
Connecting your world
Zeg nou zelf: Schiphol is toch dé ultieme plek voor jouw meewerkstage? Een unieke omgeving, meer dan genoeg tijd voor jouw opdracht en veel ruimte voor jouw ideeën. Ook kan je rekenen op een goede stagebegeleiding door (onder anderen): Aaron Spijkers
Wat je gaat doen als stagiair Marketing & Communicatie bij Schiphol Media?
- Ondersteunen marketing-team in de productie van de marketingmaterialen.
Je zet jouw communicatieve vaardigheden en nieuwsgierigheid in bij het:
Werken in een team dat van aanpakken houdt, waar kritische vragen worden gewaardeerd. Tijdens je stage fungeer je als verbindende schakel tussen tekstschrijvers, fotografen en grafisch vormgevers. Je bewaakt de planning, houdt overzicht op de kwaliteit en zorgt dat alles op rolletjes loopt. Kortom: jij bent de spin in het web.
Daarbij ondersteun je de marketingactiviteiten door mee te bouwen aan de website, coördineren van de fotografie, tegenlezen van copy en meedenken over positioneren van de afdeling media.
Dit wil je ook weten:
- We hebben op dit moment ruim 4.000 plekken waar we advertenties vertonen.
You've got this
- periode: 5 a 6 maanden
- aantal dagen per week: 3 of 4
- niveau: 3e of 4e jaars hbo- of wo-student
- opleidingsrichting: Communicatie of Marketing- gerelateerde opleidingen
You get this
- € 400,00 bruto per maand vergoeding, bij een stage van 40 uur per week.
- je krijgt binnen Schiphol Group de kans om jezelf verder te ontwikkelen op persoonlijk en professioneel gebied.
- een boost voor je cv!
About the Team
De passagiers- en klantervaring op onze luchthaven nog beter maken en tegelijkertijd onze commerciële doelstellingen behalen. Daar staan wij voor als business area van Schiphol Commercial. Dit doen we op verschillende manieren. Zo bieden we onze zakelijke klanten aantrekkelijke kantoorruimte op Schiphol. Zorgen we voor goede parkeermogelijkheden voor onze passagiers en werken we aan duurzame mobiliteitsoplossingen. En de tijd die passagiers in de terminals doorbrengen? Die maken we aangenaam met een breed aanbod aan winkels en horeca. Of je nu werkt als marketeer, data-analist, business- of projectmanager; jij zet je in voor een prettige passagierservaring. En voor de financiële groei van hét knooppunt dat Nederland met de rest van de wereld verbindt.
Choose your destination
We zijn benieuwd naar jou en nodigen je graag uit om vóór 30 mei 2025 te reageren. Hoe dat werkt?
- deel jouw cv (of portfolio) en motivatie via het sollicitatieformulier.
- word jij onze nieuwe stagiair? Voor de veiligheid van onze reizigers en collega’s vragen we je een Verklaring Omtrent Gedrag aan te leveren. Die mag je bij ons declareren.
- binnen 10 werkdagen krijg jij een reactie. Als we enthousiast zijn, is dat meteen een uitnodiging voor een gesprek.
Heb je nog vragen? Tom Rooseboom beantwoordt deze met plezier via + 31 6 39 24 42 67 (appen kan ook) of via tom.rooseboom@schiphol.nl.
About Schiphol Group
Je kent Schiphol vast al: het is een van de bekendste bedrijven van Nederland. Maar weet jij ook dat:
… je tijdens je stage ook lekker kan bouwen aan je netwerk?
… we samen met 3.000 collega’s Nederland verbinden met de rest van de wereld?
… je als stagiair(e) Marketing & Communicatie de business area Commercial versterkt?